Jag älskar våren och när gräset blir grönt.



 Lycklig är jag och jag Älskar Fint väder, som jag säkert upprepar varje gång det är soligt ute!
Hihi, men jag älskar det verkligen! Tycker bara synd om dem som är allergiska mot björkpollen just nu, det är verkligen mycket av den pollen just nu. Apropå pollen så är det faktiskt en anledning till att sommaren inte är en bra årstid..för då kommer den fruktade gräspollen. Usch, kliande ögon och hals och snörvlig näsa..det tycker vi inte om.
Någon som har en mirkakel medecin mot pollen? :)
Nu ska jag vara lite duktig och springa spåret med mamma, 5,3 km.
Vi höres sen!

Beso, Inez


Kommentarer
Postat av: Matilda

fina bilder <3

2009-04-27 @ 18:24:32
URL: http://matildayou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0