Huum undrar va du tänker på nu ?



Vet ni, jag har kommit på hur läskit nyfiken ja e på allting, ni som känner mig vet nog om det ;)
Men det har nästan blivit lite av ett problen.. T.ex. igår sa ebba .. åh ja länktar till klockan 4. Å då (nyfiken som vanlit) fråga jag va hon skulle göra , men då sa hon att hon inte kunde säga det idag utan att i så fall skulle hon säga de i morgon. Självklart gav jag inte upp utan ja tjatade , men hon gav sig inte heller.... Gissa va de första ja fråga i morse va ;) haha fattar inte äns att ja orkar bry mig å jag som e så glömsk , så fort de gäller något ja inte får veta så släpper de inte ;)

Apropå bilden ( det är lite otydligt men det står "drag ej ut denna slad" ) den sitter inne i tvättstugan hemma hos mig å det är ingen som vet varför man inte får dra ut den för den satt där när vi flytta in. Jag har typ varit påväg att dra ut den tusen gånger men som tur e är jag ganska så bra på att behärska mig :P

de var allt för mig, pussmedkram // Moa nyfiken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0