Grattis Annika (..i förskott)

Hejsan!
Idag har jag varit med och fixat en "överrasknings picnik" till Annika, eftersom att hon fyller år på torsdag.
Hon blev väldigt överraskad och vi hade jättemysigt i solskenet där vi fikade, hade "5-kamp", fotade och skrev i en stor bok som hon fick av oss i present med massor av bilder på oss. Det blev jättefint (A).

Dulle och Josefine.

Dulle, Annika och Josefine

Vickan, Amanda, Dulle och Annika.

På femkampen var vi två lag.
Det ena laget bestod av Dulle, Moa och Vickan.

Det andra laget.
Jag, Josefine och Annika.

En av "grenarna" var att man skulle binda ihop fötterna och gå..

..En annan var att doppa huvudet i en skål med mjöl och ta upp en sockerbit med munnen..

..Alla blev jättemjöliga i ansiktet, haha.

Josefine och jag springer.


Vickan,Jossan och Moa lånade kameran en stund.
Fina tjejer säger jag bara..:)

Glada Annika med en stora skylten "Grattis Annika 15 år".

Det blev iallafall väldigt lyckat! :D
Ikväll ska jag och några tjejer till sova hon Vickan. Kommer säkert någon bild från det imorn :)
Ni får ha det så bra så länge, sakna mig inte för mycket bara ;)

puss, Inez

Kommentarer
Postat av: Annika

tack för en superbra dag tjejer :), det var hur kul som helst, och OM jag blev överraskad ;D

och jag hittar inte ord för hur fin den sista bilden är -.-

2009-04-07 @ 19:26:00
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: Jasmine

jag lånade den sista bilden på Annika. Hoppas det var okej, Inez? Jag skrev att den var din i alla fall :)

2009-04-09 @ 11:29:37
URL: http://jqsmine.blogg.se/
Postat av: Natalie

Kul blogg!

2009-04-09 @ 17:26:43
URL: http://www.nataliesvarld.blogspot.com
Postat av: agneskiiyyy

hahah asså ni, ni är för geekiga. Fem kamp hahaha men jag älskar er ändå. pussen.

2009-04-13 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0