Glad Påsk önskar påskharen!

Hejsan, jag glömde berätta om min morgon, hah.
Jag låg och typ halvsov, så hörde jag nån plinga på dörren,
och jag bah: nej!... Men så kommer mamma upp och bah: påskharen
har visst varit här. Haha. Då fick jag typ värsta adrenalinkicken och
typ sprang ut och letade ägg, tillsammans med Christoffer och vickan (richard är
i göteborg och spelar tennis).Då sa mamma att vi skulle leta efter två ägg var.
Så då hittade jag efter ett ganska långt tag, det första ägget som det då
såklart, stod Victoria på... Jag tänkte mig inte för och höll på att säga jag hittade ett ägg,
så alla kollade på mig och då låtsades jag att det var mitt ägg, så när vikcan vände ryggen
till gömde jag ägget bakom första bästa trädet, haha!
Men så tillslut när alla ägg var hittade öppnade vi det ena tillsammans som mamma
sa att vi skulle göra och i varje ägg låg en massa bokstäver så vi lade ut alla bokstäverna
på bordet och fick fram ordet GREKLAND, så vi ska till Grekland i spetember!
jag äääääääääääääääääälskar överraskningar! haha.
Sedan vill jag bara säga att jag kommer sakna dig Linus, lycka till med golfen.
påskpuss josefine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0