Gissa Bilden?..

Jag sa ju att jag funderade på att härma Moa en gång och lägga in en "gissa bilden". Ni ska alltså gissa vad bilden föreställer. Kul va? :)
Den som svarar rätt först vinner och priset är då som vanligt att vi gör ett inlägg som lite "reklam" för vinnarens blogg/bilddagbok eller något annat.

Vad föreställer bilden?


Jag skulle nog tro att de flesta nog tycker att den här är ganska enkel, men man måste ju börja lite lätt :)
Glöm bara inte att skriva i URL/bloggadress så att vi kan skriva den på inlägget om det skulle vara så att du vinner!
Ta nu chansen att gissa gott folk!
(ni får självklart gissa fler en 1 gång)

beso, Inez

Kommentarer
Postat av: Annika

en fönsterkarm, haha (;

2009-04-22 @ 21:09:31
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: emma

de skulle ju jag gissa på annika!men då gissar jag på enkarm till ett fönster.eller delen längst ned på ett fönster (:

2009-04-22 @ 21:36:05
URL: http://emmqs.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0