Fågelfrön, bandyboll och kaktus.



Det var en gång en man som gick in i en djuraffär.
-Jag skulle vilja ha fågelfrön, sa han.
-Vad har du för fågel?, sa han som jobbade i affären.
-Tror du jag är dum eller? jag har ingen fågel, det är därför jag ska köpa fågelfrön
!

haha, säkert många som redan har hört den. men jag tyckte den va kul.
För er som inte fattade så skulle han plantera en fågel med fågelfröet.

För er som undrar har jag lagt ner den här kvällen på att kolla på talang (finns mycket åsiker från min sida om det där programet), kollat på "berg flyttar in", carina är en så skön människa! Hon är liksom sig själv rakt igenom och det är skönt att se! och kollat på singing bee! Alltihop med min familj, mysigt!
Nu ska jag äta något (?!), jag blir alltid hungrig på kvällen och sen ska jag lägga mig i min sköna säng, njuta av att det är helg och läsa i boken som jag berättade om tidigare :)

Beso, Inez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0