Elläraplugg, förkylning men trottsallt denna underbara vårkänsla.

Helojsan.
Idag märke jag att jag har börjat bli förkyld..-.-
Men imorn har vi elläraprov så jag måste gå till skolan och det leder då till att jag måste plugga idag.
Men eftersom att det är så fint väder och varmt i luften så har jag satt mig ute på uteplatsen.
VårMys.
jag har också upptäckt min nya (för en gång skull nyttiga) drog, bananer.


Penny ville också ha banan.

Så det fick hon, bara för att jag är så snäll och delar med mej ;)
(oj, kolla min hand!? den ser ju ut att sitta på minst en 100 årig tant :o)

haha, sen slickade hon sig runt munnen och var nöjd.

Det här var förresten dagens outfit.
-Blus från Vero moda
-tubklänning (som iinte syns så bra på bilden) från indiska
-leggings från gina
-armband (som tyvär tappade massa delar på gympan idag) från indien. Har typ jättemånga sånna, laddar upp en bättre bild på alla senare ;)




Nu måste jag fortsätta med pluggandet, hörs sen!

Pussisar, Inez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0