Borta bra men hemma bäst.

Välkommen tillbaka till mig själv.

Har ni saknat mig?
För er som inte vet så har jag varit i Sälen i en vecka.
Jag kom hem typ för en halvtimme sen och det första jag gjorde var att kasta mig på datorn och kolla våran blogg *datanördsvarning*.
haha, men jag har ju varit utan dator en hel vecka så det får väll vara okej för den här gången.
Men nu ska jag hoppa in i duschen, jag har ju liksom suttit i bilen hela dagen så..
..Men så fort jag har duschat klart och givit min mage lite mat så kommer (ingen bildbomb den här gången, om ingen verkligen önskar det?) Lite bilder från Sälen.


Dålig mobilbild (från den tiden innan jag hade fått min älskade kamera)
 på mig och min bästaste Johanna, jag älskar dej! 

Puss&Puss, Inez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0