April, april jag kan lura dej vart jag vill.

Hejsan!
Idag alla underbara läsare har jag varit glad...eller förresten, sur..nä glad. Okej jag har haft ordentliga humörsvängningar kan jag faktiskt erkänna.
hah, men för det det mesta har jag varit glad.

Som kanske ni har märkt så blir jag väldigt lycklig när det är fint väder iallafall, så idag tog jag och mina vänner massa kort på rasterna, några av dom tänkte jag visa nu :)


Mois och jag i solskenet.

Barrigt värre.

Jag njutandes i solen.

Blåa underbara himmel, du gör mig glad.

Tänk att alla stora träd i skogen typ har växt i hundra år :O

Jag tappade min skåpnyckel i en hög med barr, kottar och löv (typiskt mej säger jag bara)

Men vilken tur att jag har Moa, min räddare i nöden när det gäller att hitta mina borttappade nycklar.
agnes lika söt som vanligt.

Ebba är en kul fillur :)

Det är väll ingen nyhet att jag har geeekiga vänner?

Alla som är något hänger ju i lekparken ;)

Moa.

Det här var dagens outfit om någon ville veta ;)
blus-Laredoute
kjol-GT
tights-gina
halsband med ett kors-indiska (typ 3 år gammalt)
guldiga converse-convers

schtekker.

Någon som vill leka kurragömma?

Mois and the blue sky.

En flygande Inez?


Efter skolan åkte jag hem och åt mellis (varm oboy och mackor). Sen åkte jag till vallentuna centrum och köpte mönster till en klänning jag ska sy i slöjden. Efter det bar det iväg till stället, jag fick rida en häst som heter Everest (jag vill bara obsevera att Gry Forsel har tävlat den här hästen i globen) haha, stolt.


Oboy (..vilket vakert väder, solen skiner idag..)

Everest och jag.

Det va nog hela min dag i bilder, nu ska jag sova.
Godnatt pussar till er alla!
,Inez

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha :P

2009-04-02 @ 16:52:09
Postat av: stefanie

Tack så mycket.

Fina bilder & jätte fin outift :D <3

2009-04-02 @ 17:05:02
URL: http://stefhunny.blogg.se/
Postat av: Annika

jag.

älskar.

oboy.

2009-04-02 @ 18:12:47
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: inez

tack stefanie :)<3



haha, jag vet annika :D<3

2009-04-02 @ 19:14:53
URL: http://jimd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0