Ändrade planer.

I det senaste inlägget skrev jag att jag skulle fortsätta med pluggandet. Men så ringde Dulle och Moa så tog jag en promenad med dom istället. Det va mysigt och vi hade skoj. Jag såg förresten en "snödroppe" också :D Gissa om jag blev glad?

hahah, förlåt tjejer men jag tyckte den va lite kul, hihi. För er som inte var med så vill jag bara berätta att det var meningen att jag också skulle vara med på den här bilden. Men när jag hade satt på självutlösare så han jag inte. Men det som var roligt var att det inte var meningen att Moa skulle göra sådär med handen, hon satt och pratade med dulle och skulle tydligen peka på något precis då. haha, det tyckte jag var lite komiskt.


 Vi köpte godis och Dulle är en söting.


Snödroppe.

Vi gick till ankorna (Annikas släktingar) vid vallentunasjön.

Pusspåkinden, Inez


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, fick Moa äntligen gå till sina ankor ;) älskar er<33

2009-04-02 @ 20:17:38
Postat av: inez

Hahah, aa hon tjatade som fan :O

skojja;)

Älskar dej med Amanda!

2009-04-02 @ 20:43:55
URL: http://jimd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0